"Jeragat Makin Pudar Selain Pori-Pori Mengecil..."

                                                                      Credit: Momma Sihat


 "Assalamualaikum semua dan salam ceria dari Momma Sihat! Ni testimoni saya sendiri eksklusif untuk anda. Perbezaan pori-pori yang semakin mengecil walaupun belum habis lagi sekotak SCP + saya missed 5 hari mengamalkan Breakfast On The Go minggu lepas kerana admitted.

"Cuba tengok perbezaan sebelum dan selepas di sekitar pipi dan tepi hidung. Saya tak pasti kawan-kawan boleh nampak ke tak, tapi gambar sebelum tu pori-pori kelihatan hitam dan besar berbanding gambar selepas. Gambar terkini tu boleh nampak jeragat pun semakin pudar selain pori-pori mengecil. Alhamdulillah.. Dengan izin Allah usaha saya nak memperbaiki struktur kulit di muka saya in shaa Allah tercapai. Makin semangat nak promote dan share dengan kawan-kawan bila dah rasa sendiri keberkesanannya!

Selain daripada perbezaan pada muka, kulit juga lebih lembut dan lembap."

Korang dah baca tak testimoni di atas tu? Hehehe.. Pernah dengar SCP @ Collagen Powder Shaklee tak? Ok, mesti ada yang pernah dengar tapi tak tau macam mana rupa dia kan?


http://elliestory4health.blogspot.com/2016/09/Testimoni-Collagen-Powder-Shakle.html


Ni lah collagen powder shaklee. TERBAIK punya produk untuk kecantikan.

Apa itu kolagen?

Kolagen atau collagen adalah sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk menyokong tisu tisu badan kita bagi mengekalkan keremajaan dan keanjalan kulit. Semasa kita bayi, kandungan kolagen adalah sangat tinggi, sebab itulah kulit bayi lebih anjal dan cantik. Tapi apabila usia kita melewati 25 tahun dan keatas,  penghasilan collagen semakin berkurangan. 

Bila kurang, tiada apa yang menyokong tisu badan kita tadi. Lama kelamaan , kita boleh nampak adanya kedutan di tepi mata, tangan dan kaki. Cuba tengok nenek, datuk kita, boleh nampak adanya kedutan yang ketara pada tangan dan muka mereka kan. Itulah tandanya badan kekurangan collagen.

Jadi, kalau kolagen dah semakin berkurang dalam badan, macam mana nak buat? Habislah kulit jadi tak cantik lagi lepas ni? Jangan risau, kita masih boleh ambil kolagen tambahan dari sumber luar contohnya seperti Collagen Powder Shaklee. Kolagen ini bukan sebarang kolagen tau, tapi dihasilkan daripada sumber yang tahan lasak. Khas untuk menampung kehilangan kolagen dari tubuh kita akibat pertambahan usia. Sebab itulah ia dikatakan antara produk collagen terbaik.


Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder


Keunikan Collagen Shaklee ialah ia bertindak dalam tiga cara. Tidak seperti kolagen yang lain yang hanya tertumpu untuk keanjalan sahaja. Tiga cara yang dimaksudkan tadi ialah :-

  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan

Jika amalkan betul betul, hasilnya memang lumayan! Anda akan perasan perubahan pada tekstur kulit. Yang paling nampak pada muka lah kan. Ini saya bagi lagi testimoni pengguna yang telah amalkan Shaklee Collagen Powder

http://elliestory4health.blogspot.com/2016/09/Testimoni-Collagen-Powder-Shakle.html

http://elliestory4health.blogspot.com/2016/09/Testimoni-Collagen-Powder-Shakle.html

http://elliestory4health.blogspot.com/2016/09/Testimoni-Collagen-Powder-Shakle.html

Apakah Kelebihan dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder ?

Selain daripada kelebihan collagenShaklee yang tahan lasak, kebaikan lain ialah molekul collagen  juga ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton sahaja dan mudah diserap oleh badan berbanding kolagen biasa yang beratnya 300,000 Dalton yang sekaligus menyukarkan penyerapan oleh tubuh. Bila mudah diserap, maknanya kesannya juga maksimum. Ada yang mengadu, dia dah makan kolagen jenama lain tapi tak nampak kesan. Mengapa? Sebab kolagen yang biasa, molekulnya besar dan tidak dapat diserap dengan sempurna. Akhirnya di buang saja. Rugikan?

Collagen Shaklee juga membekalkan 4000mg “kolagen proprietary menjadikan kolagen Shaklee jauh lebih unggul dan terbukti berkesan dalam tempoh yang singkat. Credit

Beli online Collagen Powder Shaklee di sini (Klik). 100% secured.

Anda boleh terus mendapatkan rangkaian Produk Shaklee di butang eSell di bawah (klik). Pastikan produk yang betul sebelum membuat pembayaran, dan anda boleh uncheck mana yang tidak berkenaan. Kemudian sila hubungi kami untuk mendapatkan cara penggunaan atau pemakanan  eksklusif setelah pembelian dibuat.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b440cc1f36911a5256b3dc30a1d599ba

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Saya ialah Pengedar Sah Shaklee anda di TELIPOK, Pekan Nabalu, Tamparuli, Tuaran, Putera Jaya, Sepanggar dan Indah Permai. Penghantaran produk Shaklee menggunakan kurier ke seluruh Malaysia

Untuk order produk Shaklee, daftar keahlian, atau peluang jana pendapatan dengan Shaklee, 
hubungi:

SMS/WhatsApp: 016-852 5632 (Kate Ginting)
E-mail: mynutrisisihatcantik@gmail.com
Masukkan No. ID Sponsor : 944001 jika daftar keahlian (Express Enrolment) di "Join Now".

Popular posts from this blog

Menu Diet Untuk Ibu Hamil Yang Ada GDM

Apa Kata Doktor: Epidural Punca Sakit belakang Selepas Bersalin